Evenementen met
‘grounding impact’

We creëren een totaalbeleving die het personeel met elkaar verbindt,
het bedrijf laten groeien en het merk in de kijker zet. Wil je een ALL-IN event-creatie of nood aan een PART-IN event-ondersteuning? Alles is mogelijk. Ontdek hier ons aanbod van evenementen en diensten.

Your staff

  • Personeelsfeest
  • Teambuilding
  • Incentive
  • Teamtraining
  • Familiedag

Your business

  • Congres
  • Sales meeting
  • Klantenevent
  • Award show
  • Dinner event

Your brand

  • Productlancering
  • PR event
  • Roadshow
  • Pop-up store
  • Beursevenement

ALL-IN
Event creation

PART-IN
Event Support

Op zoek naar professionele eventplanner die de organisatie van jouw nationale en internationale evenementen van je over neemt? Check-in, fasten your sealtbelts en wij zorgen voor de volledige realisatie van jouw evenement. Bij ons kan je terecht voor een organisatie van A tot Z, van concept tot productie.

Heb je als bedrijf niet voldoende ervaring, capaciteit of contacten in huis, dan helpen wij bij het plannen van je event. Zo zoeken we naar de perfecte locatie, zorgen we voor de juiste technische ondersteuning of sturen we een ervaren “Event Officer” om alles te coördineren. Geen taak of event is ons te klein of te groot.

Ontdek onze PART-IN
EVENT SUPPORT SERVICES

Concept

  • Brainstorming
  • Conceptuele invulling
  • Event marketing

Decorations

  • In-en aankleding
  • Meubilair
  • Bloemdecoratie

Scouting

  • Locatie zoeken
  • Catering en tasting
  • Leveranciers

Technology

  • Live streaming event
  • Virtueel evenement
  • Mobile event applicatie

Consultancy

  • 20 jaar ervaring
  • Advies op maat
  • Event strategie

Operations

  • Event coördinatie
  • Budget controle
  • Productie

Technics

  • Technische regie
  • AV/light/ICT support
  • 3D pre-designs

Logistics

  • POS materiaal
  • Opslag en transport
  • Plaatsing

Check-in for
take-off?

Onze enthousiaste flight crew staat klaar om jou mee te nemen naar een onvergetelijke totaalbeleving.

Let’s connect and bring your event to life.

Make contact