All together now

Let's get back together

Voor EG hebben we hun jaarlijkse All Together Day omgevormd in een digitale interactieve show die drie weken lang elke vrijdagnamiddag werd uitgezonden vanuit de speciaal opgebouwde EG studio. Elke uitzending werd gepresenteerd door een andere directielid en gevuld met nieuwe content. Naast de zakelijke communicatie en doelstellingen werd er ook tijd gemaakt voor connectie en entertainment. Zo integreerden we een online cocktail party, werden er polls doorheen de uitzending gehouden om de deelnemers maximaal bij het evenement te betrekken en kreeg iedere deelnemer een EG knuffelbeer. De beer was bedoeld om iedereen van de EG medewerkers een warme knuffel te geven in deze sociaal afstandelijke periode.

Digital that feels like live

Alle deelnemers ontvingen een All Together Event Box in Box voor aanvang van het evenement. De Box in box bestond uit drie verschillende compartimenten. Elke uitzending mochten de deelnemers een nieuw deel van hun Box in Box openen. De volledige show werd live uitgezonden en simultaan vertaald in drie talen.